Lokal | 26. juni 2018

– Eg er imponert

Det var ikkje berre tropehagen som imponerte eldreminister Åse Michaelsen (Frp) då ho vitja Luranetunet.

– Eg er imponert
Eldreminister Åse Michaelsen (Frp) fekk ei omvisning i Tropehagen av leiar på Luranetunet Aud Winsents før orienteringa SIO og det førebyggande arbeidet innan eldreomsorga (foto: Andris Hamre)
Andris Hamretysdag 26. juni 2018 14:19

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?