Farleg skuleveg?
Ein av dei reisande med Godøysundekspressen fryktar at høgdeforskjellen mellom båt og kai er for stor no når kaien på Våge er under oppussing.
No som kaien på Våge er under oppussing så vel skyssbåten å legga inntil ferjeleiet når elevane skal om bord om morgonen.
– Ofte er det regn i lufta og glatt på dekk og elevane må hoppa cirka éin meter ned på dekk. Båten ligg også ein halv meter frå land, så vi må klatra på bildekk for å koma i land, skriv ein av passasjerane i ein epost til Midtsiden.
– Også på Os må vi over bildekk, men der er det minre høgdeforskjell.
Vedkomande er også bekymra for ein av dei andre passasjerane, som er gravid, og for tauet mannskapet bruker til å halda båten inntil land med.
– I enden av tauet er ein jernkrok som er festa i land. Dette tauet er mellom beina våre når vi går i land. Spennet er stort og om tauet ryker kan vi få kroken i oss.
– Dette kan umogleg vera forsvarleg skuleveg, meiner innsendaren.
– Ikkje farleg
Ansvarleg for skyssbåten, Ole Bjarne Strønen, seier han synes det er dumt om nokon føler seg utrygge om bord, men understreker at han oppfattar om bord-stiginga som trygg.
– Det er klart det er litt ekstra fjøre av og til om våren, men tidevatnet kan vi ikkje gjera noko med. Vi har heller ikkje alternativ kai, bortsett frå den på Mandelhuset som vi bruker om vêret er dårleg, så valet ville i så fall vera å innstilla ruta medan kaien på Våge og kaien på Os er under ombygging.
– Springeren vi brukar til å halda båten til land med er god for fleire tonn. Så lenge passasjerane gjer som matrosen seier, held seg unna medan vi bakkar opp springeren, skal det vera trygt, seier Strønen.
– Dette kjem litt overraskande på meg, eg har ikkje høyrt noko om at passasjerane har følt seg utrygge. Dei er sjølvsagt velkomen til å ta kontakt om bord, så skal mannskapet hjelpa ekstra til om det trengs.
Nyekaien blir høgare
Han legg til at han synes kaiane på Os og Våge burde blitt bygd om utanom skuletida, og at det har gått lang tid, spesielt på Os.
– Den nye kaien som blir bygd på Os er endå høgare enn den vi bruker i dag, så det kjem framleis til å bli høgdeforskjell. Spørsmålet er om vi i framtida vil bruka Halhjem, det kan det vera fleire fordelar med, både i reisetid, drivstoff-forbruk og pris.