Ferske dronebilde og vårens milepælar

Held farten oppe på E39-bygginga.

Frå Lyseparkern retning Søfteland: Veidekke er så og seia ferdig med alt som er i dagslys. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar)
Kjetil Vasby Bruarøy
Kjetil Vasby Bruarøymandag 30. mars 2020 11:41

Bildeserie:

Nordås. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Svegatjørn. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Der riggen sto kjem kontrollplass og vekt. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Skogafjellstunnelen sitt utlaup i Endelausmarka. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Bergen retning venstre, Vinddalsvatnet og Søfteland i bakgrunnen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Rasteplassen. Skogafjellstunnelen i bakgrunnen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Massedeponi i det som blir sørlege del av Lyseparken. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Inngang på Lyshorntunnelen (9,2 km) retning Bergen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Fylkesvegen mot Åsen op til høgre. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Endelausmarka-Åsen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Endelausmarka-Åsen. Neste trinn blir Åsen-Helleskaret. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Skeievatnet ved Flyplassvegen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Nordås. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Svegatjørn. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
1 av 12
Svegatjørn. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Der riggen sto kjem kontrollplass og vekt. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Skogafjellstunnelen sitt utlaup i Endelausmarka. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Bergen retning venstre, Vinddalsvatnet og Søfteland i bakgrunnen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Rasteplassen. Skogafjellstunnelen i bakgrunnen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Massedeponi i det som blir sørlege del av Lyseparken. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Inngang på Lyshorntunnelen (9,2 km) retning Bergen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Fylkesvegen mot Åsen op til høgre. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Endelausmarka-Åsen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Endelausmarka-Åsen. Neste trinn blir Åsen-Helleskaret. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Skeievatnet ved Flyplassvegen. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)
Nordås. (Foto: Statens vegvesen/Hawkeye, 26. februar 2020)

I vinter møttest Veidekke og Statens vegvesen i retten, grunna usemje om leveringsfrist og dagbøter. Vegvesenet vann, Veidekke anka, og anken skal truleg opp på nyåret i 2021.

I mellomtida jobbar Veidekke og underentreprenørar på spreng med å få E39 Svegatjørn-Rådal ferdig, også gjennom koronasituasjonen.

  • Sjå bildeserie nedst i artikkelen (bildeseriar er berre synlege for innlogga abonnentar)

– Alle jobbar går meir eller mindre som planlagt. Entreprenørane er noko prega av situasjonen, men prøver å halda aktiviteten høgast mogleg ut frå kva som er forsvarleg, seier delprosjektleiar Kari Bremnes til Midtsiden.

Veidekke skal ha gjort nokre justeringar i arbeidstid for langtpendlande arbeidarar, for å tilpassa seg lokale karantenetiltak i kommunar i Nord-Noreg.

Asfaltering og merking frå påske til juni

Sjølve vegen mellom Os og Bergen blir ferdig til sommaren.

– Frå midten av april og fram til juni skal slitedekket, sjølve topplaget av asfalten, leggast. Så kjem endeleg merking av vegbanen.

Legg siste asfalt frå april: Her frå Lyshorntunnelen mot Os 26. februar. (Foto: SVV/Hawkeye)

Bygger kontrollplass med vekt i Kolskogheiane

Dagsonene i Svegatjørn-Rådal-prosjektet nærmar seg ferdig, med noko av det som står igjen skal byggast i Kolskogheiane ved Svegatjørn.

Veidekke og vegvesenet har tidlegare flytta kontor frå brakkerigg til Ulvenparken. Der brakkeriggen sto skal det byggast kontrollplass med vekt.

– Vi skal opparbeida plassen, med plate, mens sjølve vekta skal installerast seinare.

Tettar igjen på Hamre

For å driva Lyshorntunnelen frå fleire endar, har det vore tverrslag («arbeidstunnel» ned til midten av Lyshorntunnelen) frå Hamre med tilhøyrande riggplass.

– Tverrslaget blir lukka. Arbeidet startar etter påske og er ferdig i juni.

Dette arbeidet står igjen

Veidekke skal levera siste tunnel, Lyshorntunnelen, i september i år.

– Ved sidan av asfaltlegging og merking er det noko arbeid igjen med vatn og frostsikring, fortel Bremnes.

– Vegen skal stå ferdig i 2022, kva skal det jobbast med i 2021?

– Elektroleverandøren skal installera lys, skilt, tryggleiksutstyr og ventilasjon i tunellane. Dei er godt i gang i Skogafjellstunnelen (1,5 km), og starta på Lyshorntunnelen (9,2 km) i haust. Den er ein del lengre, så det er noko arbeid igjen.

– Etter dette kjem ein lengre testperiode. Det er mykje elektronikk og digitale skilt og varslingsanlegg, og dette skal testast grundig før vi opnar E39 Svegatjørn-Rådal.

Sjå bildeserie av heile prosjektet under (bildeseriar er berre synlege for innlogga abonnentar):

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?

Bli medlem du også!

Di støtte gir liv til lokalavisa vår.

  • Tilgang til alt innhald
  • Utan bindingstid
  • Knappe 30 kr per veke
Teikna abonnement

Abonnementet blir fornya kvar 4. veke for kr 120 per månad. Du kan seia opp kor tid du vil, og blir då ikkje belasta for neste periode.