Lokal | 29. nov. 2012

Håper på roleg desember

Hausten har vore roleg med få alvorlege brannar. Anne Kjersti Storebø håper kampanje skal gje like roleg desember og julehøgtid.

Håper på roleg desember
Anne Kjersti Storebø håper på ein roleg desember. Månaden starter med kampanjen "Aksjon bustadbrann" kor brannvesenet kjem på vitjing. Får du vitjing får du samstundes kalender med handballjentene og batterier til røyvarslaren (foto: Andris Hamre)
Andris Hamretorsdag 29. nov. 2012 13:11

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?