Sport | 29. mai 2012

Har etablert seg i toppen

Os-roarane er iferd med å etablera seg i noregstoppen blant 15-16 åringane. Dei to siste stemna på Årungen gav gull i dobbelfirer.

Har etablert seg i toppen
Mattias Haugland (heilt til venstre) og Arne Hadler-Olsen (nummer to frå høgre) har utmerka seg i sesongstarten (privat foto)
Andris Hamretysdag 29. mai 2012 14:12

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?