– Ikkje godt nok i dag
For to år sidan blei heimesida til Os kommune kåra blant dei beste i landet. – Det som var bra for 2 år sidan er ikkje godt nok i dag, seier assisterande rådmann Paul Manger.

På forbrukerrådet si undersøking om kommunalt sørvisnivå hamna Os kommune heilt nede på 351. plass av dei 426 kommunane. No vil assisterande rådmann, Paul Manger, ta tak.
– Vi må sjå på, og ta fatt i, dei tinga forbrukerrådet fann.
– Det viktigaste er at innbyggarane får dei svara dei er ute etter, og at dei får gode svar, fortalde Manger, då han orienterte politikarane om utfordringane for 2014.
2 år lang tid
Manger har allereie satt ned ei gruppe som skal sjå på heimesida til kommunen.
– Vi må sjå på korleis heimesida framstår. Er den forståeleg? Når den fram til dei den skal?, undra Manger før han sjølv konkluderte med at heimesidene til kommunen ikkje er særleg målgruppeorientert.
Marie Lunde Bruarøy (H) gav den assisterande rådmannen støtte i dette arbeidet.
– Vi fekk max skår då sidene var nye, fordi dei var lette å finna fram i.
– No opplever eg dei som litt knotete og enkelte stader med utdatert informasjon. Det held ikkje, vi må ha høgre målsetningar enn som så.
– Det er eg samd i. Det som var godt nok for 2 år sidan er ikkje godt nok i dag. Mellomanna er ikkje kontaktpunkta synlege nok.
– Vi må ta på oss innbyggarane sine briller og sjå på sidene på nytt, svara Manger.
Får for god sørvise
Kommunetorget har ifølgje Manger eit svært høgt sørvisnivå til dei som oppsøkjer rådhuset fysisk.
– Dei får kanskje for høg sørvis.
– Det er vel ein dum veg å gå å trekkje ned sørvisen til dei som kjem fysisk på vitjing, kommenterte Espen Aspenes (Frp).
– Vi skal ikkje gje dei dårlegare sørvis, men i nokre tilfeller nyttar vi nok for mykje tid med dei.
– Eit døme er når dei kjem for å melda frå om sløkte veglys. Der har BKK ei teneste på nett som fungerar svært godt som vi må slusa dei inn på.
– Vi må vidareutvikla sørvisen til dei som tek kontakt med oss virtuelt og på telefon, svara Manger.
– Ver framoverlent
Den assisterande rådmannen fekk med seg ei oppmoding frå formannskapet si budsjettkonferanse.
– Ver framoverlent og sitt klar framst på stolen i kommunikasjonen med innbyggarane.
– Det er sjølvsagt at nettsida vår er ein kanal, men det er nok grunn til å tenkje gjennom kva andre informasjonskanalar vi skal nytta. Nokre tenkjer nok alternativt, men det er ikkje satt i system, kommenterte ordførar Terje Søviknes (Frp).
– Vi har kompetansen, men må utnytta den betre, oppsummerte Manger avslutningsvis.