Lokal | 16. mai 2012

Send oss dine beste bilde

Feirar du 17. mai på båt, plattform, Søfteland eller eit anna land? Del feiringa di med våre lesarar!

Send oss dine beste bilde
Har du eit bilete frå 17. mai som du har lyst å dela med Midtsiden sine lesarar? Send det til oss (foto: Andris Hamre)
Andris Hamreonsdag 16. mai 2012 10:30

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?