Sport | 03. sep. 2012

Sterke resultat i Førde

Os stilte ikkje med fullt mannskap, men klarte seg bra mot Ålesund, Dale og Førde. – No er vi spent på korleis vi klarer oss mot eliteserielaget Sola i NM i Oshallen onsdag, seier Lyssand.

Sterke resultat i Førde
Tonje Hjertnes var beste Os-spelar då damelaget spelte turnering i Førde i helga. Her i kamp mot Volda i førre veke. (Foto: KVB)
Kjetil Vasby Bruarøy
Kjetil Vasby Bruarøymåndag 03. sep. 2012 09:16

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?