Sport | 03. sep. 2012
Sterke resultat i Førde
Os stilte ikkje med fullt mannskap, men klarte seg bra mot Ålesund, Dale og Førde. – No er vi spent på korleis vi klarer oss mot eliteserielaget Sola i NM i Oshallen onsdag, seier Lyssand.


Kjetil Vasby Bruarøymåndag 03. sep. 2012 09:16
Har du allereide brukar? Logg inn
Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.
Opprett konto eller logg innDu kan lese våre personvernreglar her