Lokal | 20. juni 2020

– Vi har reist nok i livet

Olaug og Aksel Gjersvik gler seg til å ha sommarferie heime i Os.

– Vi har reist nok i livet
Når kvar dag er ferie: Olaug og Aksel seier dei er leie av å reisa langt, og gler seg over kvar dag som pensjonist heime i Os. (Foto: Ørjan Håland)
Ørjan Håland
Ørjan Hålandlaurdag 20. juni 2020 11:32

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?