Lokal | 04. apr. 2012

Vil starta ungdomsklubb

Søre Neset ungdomslag vil starta opp igjen ungdomsklubb. No inviterer dei 5. til 7.-klassingar til disko.

Vil starta ungdomsklubb
Riku Tikkanen i Søre Neset Ungdomslag inviterer til diskotek for 5.-7. klasse i ungdomshuset på Haugland. Første diskokveld blir fredag 13. april.  (foto: Andris Hamre)
Andris Hamreonsdag 04. apr. 2012 21:51

Har du allereide brukar? Logg inn

Denne artikkelen er open for alle, du treng berre å logga deg inn.

Opprett konto eller logg inn

Du kan lese våre personvernreglar her

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?