– Ei vitamin-innsprøyting
E39 Svegatjørn-Rådal: Vegvesenet har gått og venta på avgjersla. – Det at den no kjem er ei vitamininnsprøyting i organisasjonen, seier Arne Eltvik.
Etter vel 50 år med planlegging og venting på å få bygga ny veg mellom Os og Bergen er gleda stor også hjå Statens Vegvesen når regjeringa no har sendt saka vidare til Stortinget.
– Dette er ei vitamininnsprøyting for prosjektorganisasjonen.
– Du veit vi har gått og venta vi òg, sjølv om vi ikkje berre har sete og drukke kaffi slik som Gustav Bahus fleipa om i stad.
– Dette er ein stor dag også for oss i Statens Vegvesen, seier prosjektleiar Arne Eltvik.
2021 er realistisk
Ordførar Terje Søviknes (Frp) freistar å utfordra vegvesenet på å bli ferdig eitt år før, men til det heller prosjektleiaren kaldt vatn i blodet på ordføraren.
– 2021 er det realistiske målet.
– Det skal holde hardt å bli ferdig før.
– Rett nok vil nok einskilde strekningar i Rådalen-området kunne bli opna før. Det har med trafikkavviklinga å gjera.
Ventar på Stortinget
Før Eltvik og hans folk kan gje skikkeleg gass, må Stortinget først fatta sitt vedtak.
– Så fort dei fattar sitt vedtak sett vi i gang.
– Anboda vil bli lyst ut i vinter, kontrakt reknar eg med vi kan skriva før sommaren, så då startar vi det fysiske arbeidet tidleg neste haust.
– Os kommune har jo freista å forskuttera anleggsvegen, slik at de kan komma fortare i gang. Vil det skje?
– Nei, det blir ikkje oppstart på den no. No kjem alt som eit sammanhengane prosjekt frå neste haust, med ferdigstillelse i 2021, avsluttar Arne Eltvik i Statens Vegvesen.
Røynd leiar
Arne Eltvik har lang erfaring frå vegbygging i Hordaland, og har mellom anna stått for tunnelen (eller lokket) på E39 på Fjøsanger, som blei teken i bruk for kring 10 år sidan. Han leiar no prosjektgruppa med 12 kolleger som har førebudd mellomanna konkurransegrunnlag og prosjektering for E39 Svegatjørn – Rådal. Det blir ytterlegare bemanning av prosjektmedarbeidarar i tida fram mot byggestart.