Næringsliv | 02. des. 2014

Lanserer to «småbåtar» på nyutvikla skrog

Rask og frekk med mange sitjeplassar: Askeladden C61 Center Console og C61 Bow Rider blir dei to minste askeladdane i 2015-portefølja.

Lanserer to «småbåtar» på nyutvikla skrog
Askeladden lanserer to nye båtar på same skrog, C61 Center Console og C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Kjetil Vasby Bruarøy
Kjetil Vasby Bruarøytirsdag 02. des. 2014 09:24

Bildeserie:

Askeladden C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Center Console. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Center Console. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Center Console. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Center Console. (Ill.: Askeladden Boats AS)
1 av 4
Askeladden C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Bow Rider. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Center Console. (Ill.: Askeladden Boats AS)
Askeladden C61 Center Console. (Ill.: Askeladden Boats AS)

Dei er basert på 2014-suksessen C75, som er nominert til fire europeiske prisar, dei to nye Askeladden-modellane som blir lansert på nyåret.

– Vi har klar ein prototype på skjergardsjeepen og den ser veldig bra ut. Båten skal visast på messa i Paris neste veke, på standen til samarbeidsmerket vårt i Europa, Parker, fortel Henrik Askvik.

C61 Bow Rider og C61 Center Console er bygd på same skrog, eit skrog Askeladden-fabrikken har brukt mykje ressursar på å utvikla.

– Vi ville skapa ei skrogplattform med dei same eigenskapane som C75-skroget, minimal planingsterksel, mjuk gange, høg fart og god stabilitet. Resultatet er eit banebrytande skrog med ein relativt konvensjonell V-200 hekk, V-240 ved oppdriftssenter kombinert med eit skarpt V-600 forskip.

– Askeladden C61 er ei total nyskaping i denne storleiken.

– Kjem det også ein daycruiser på dette skroget?

– Det er mogleg på sikt. I så fall vil den bli ganske tett på C62. Men førebels held vi C62-modellane i produksjon.

45 knop med 150 hk

Mens C75-båtane kan ha opptil 300 hk påhengsmotor får C61 same maksgrense som C62, 150 hk.

– Mange har valt største motoralternativ på C75. Vurderte de å legga til rette for større motor på C61, opptil 200 hk, for eksempel?

– I denne storleiken, båtar rundt 6 meter, er 150 hk normalt. Teknisk sett ville det nok fint kunna vore plassert ein 200 hk på hekken av C61, men når vi ser kor fin og rask C62 er med 150 hk, og denne både er kortare og cirka 200 kg lettare, trur vi 150 hk og rundt 45 knop er passeleg for C61.

Dette skriv Askeladden om dei to nye båtane:

Askeladden C61 Center Console

- åpen, elegant og sportslig skjærgårdsjeep

C61 Center Console er Askeladdens nye Skjærgårdsjeep. Stor cockpit med sitteplass til hele 7 personer. Fremre del, som har plass til bord, kan enkelt gjøres om til en gedigen solseng. Styrekonsollen setter en helt ny standard for værbeskyttelse, ergonomi, praktiske løsninger og ikke minst design.

Akterdekket tar med seg de unike løsningene fra C75-konseptet. Med full passasje fra cockpit til den store badeplattformen ”forlenges” dørken og gir enkel adgang til bading og vannsport uten å måtte klatre over rekka.

Akterbenken har vipperygg slik at man etter en dukkert kan slappe av på hekken og se på andre som leker seg i vannet. C61 kan også gjøres om til en allværsbåt. Da utrustes den med en høyreist kalesje - skjult i egen ”kalesjegarasje”

Askeladden C61 Bow Rider

– moderne, nyskapende og veldig romslig

Den unike skjermløsningen, som er hentet fra C75 Cruiser, er med å gi båten det særpreget som har vakt internasjonal oppmerksomhet. Cockpit er utformet med en sportslig førerstol. Co-pilot har stol med vipperygg. Sammen med en L-formet akterbenk gir det alternative sittemuligheter. Alle sitteplasser er godt beskyttet av den elegante og effektive vindskjermen.

Akterbenk og badeplattform har de samme løsningene som C61 Center Console. Hovedcockpit har plass til bord og baugcockpit kan enkelt omgjøres til solseng. Med en høyreist kalesje - skjult i egen ”kalesjegarasje” kan C61 Bow Rider bli til en skjermet allværsbåt.

Tekniske data (begge båtene):
Designkategori: C
Lengde: 6,10 m
Bredde: 2,25 m
Vekt uten motor:
- Center Console ca. 900 kg
- Bow Rider ca. 950 kg
Drivstofftank: 140 liter
Motor: Outboard 115 - 150 HK
Fartspotensial; 45 knop

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?

Tilbod: 1 månad for 1 kr

No kan du lesa Midtsiden.no i 1 månad for kun 1 kr.

  • Tilgang til alt innhald
  • Utan bindingstid
  • Frå 145 kr/md.
Les meir og bestill

Abonnementet blir fornya kvar månad. Du kan seia opp kor tid du vil, og blir då ikkje belasta for neste periode.