Sport | tolv timar sidan
For abonnenterOs hevda seg i lagbåtane under Christianiaregattaen
To sigrar i dobbeltfirar og fleire sterke prestasjonar gav Os Roklubb ei oppløftande avslutning på vårsesongen under Christianiaregattaen på Årungen.


Elin Johnsensundag 28. juni 2026 08:35
– Gøy at Os hevdar seg i lagbåtar igjen, seier rosjef Lars Erik Jansen etter ei helg med både sigrar, gode enkeltprestasjonar og verdifull erfaring.
Les vidare med abonnement
Allereie abonnent? Logg inn
Les Midtsiden i 10 veker for kun 100 kr
Som abonnent får du tilgang til alle saker og nyheitsbrev frå Midtsiden
- Tilgang for fleire brukarar
- Alle saker, nyheitsbrev og podkastar
- Utan bindingstid
Etter kampanja går abonnementet automatisk over til vanleg pris, men du kan seia opp når som helst.