Næringsliv | 21. feb. 2012

Retur gav opptur

Sælen selte 150 panner på to veker. – Det har blitt ei forbruksvare, seier Paul Hans Sælen.

Retur gav opptur
– Heldigvis ordner kjeden med retur og gjenvinning, seier Paul Hans. (Foto: Kjetil Vasby Bruarøy)
Kjetil Vasby Bruarøy
Kjetil Vasby Bruarøytysdag 21. feb. 2012 15:52

Første halvdel av februar var det pannekampanje i Jernia-kjeden. Den lokale Jernia-butikken, Paul M. Sælen, har no bakgården full av brukte steikepanner og kasserollar.

– Vi har hatt sånne kampanjar to gongar før, men det har aldri vore liknande respons, seier Paul Hans medan han nesten vantru tømmer pose etter pose med panner opp i ein stor trekasse.

Panne-amnestiet gjekk ut på å levera inn brukte panner og få nokre hundre kroner i rabatt ved kjøp av ny.

– Det er kjeden som spanderer mesteparten av rabatten, og gjev oss varer til redusert innkjøpspris. I tillegg spanderer dei transport og retur av dei gamle, som går til gjenvinning.

– Forbruksvare

Det er ikkje med panner som med el-varer, at det er pliktig retur.

– Men varene og forbruksvanene våre er endra. Det er ikkje lenge sidan folk hadde same steikepanne og gryte nærmast livet ut, no er det ulike belegg, nokre som tåler stålredskap, andre ikkje.

– I tillegg kjem skifte til induksjon, som gjer at folk skifter panner som aldri før. Enkelte av kundane kom innom med 3-4 panner for å kjøpa nytt, fortel Sælen.

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?

Last ned Midtsiden-appen idag

No kan du følgja nyhende frå Os - rett i appen.

  • Gratis å lasta ned
  • Bli varsla straks noko skjer
  • Tilgjengeleg i App Store og Google Play Store
Last ned appen
For å få tilgang til alle sakene i appen må du vera abonnent.