PT og fysioterapeut Torill Bakke viser fem mageøvingar. (Foto: Kjetil Vasby Bruarøy)

– Sørg for at magen får svi litt!

Er du lei av situps? Her er fem gode mageøvingar.

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
Av: Kjetil Vasby Bruarøy

Fysioterapeut og personleg trenar (PT) Torill Bakke er fast Midtsiden-spaltist, og kjem i starten på kvar månad med gode råd innan trening og ernæring.

• Førre artikkel: Kan du bli sprek på 6 månadar?

Har du lett for å «gløyma» magetreninga, eller lei av å enda opp med nokre halvhjarta situps i ein krok?

Her er fem effektive mageøvingar

Alle kan gjerast med eller utan ekstravekt.

Køyr dei gjerne som sirkeltrening, der du tar 3 til 5 rundar. kvar med 45 til 60 sekund med innsats.  Jobb roleg og kontrollert, sørg for at magemusklane får køyrd seg godt. 

Alle øvingane er illustrerte i bildeserien over.

1. Sit bakoverlent. Beveg føttene roleg over to hinder samtidig som du held overkroppen i ro.

2. Sit bakoverlent. Roter overkroppen roleg frå side til side slik at olbogen er borti golvet i ytterstilling før du snur og roterer over til motsett side. 

3. Start i sitjande stilling. Hald ei vekt på strake armar over hovudet. Senk deg roleg, virvel for virvel, ned i ryggliggande på golvet. Herfrå skal du bevega deg opp igjen til utgangsstillinga, heile tida med vekta på strake armar i retning taket.

4. Ligg på rygg. Roter høgre olboge mot venstre kne, strekk samtidig ut høgre bein. Gjenta mot motsett side.

5. Stå i planke. Sett eine handa i golvet og «gå» deg opp i ein strak planke. Herfrå seinker du deg ned igjen på same måte til utgangsposisjonen. Veksla på å gå først opp med høgre og venstre hand. 

• Les òg: Tren rumpa - ikkje berre sit på ho

Lat magen få svi litt! Lykke til!

Torill Bakke
Fysioterapeut, personleg trenar og kostholdsvegleiar
@torillbakke  

Fleire saker