Lokal | 05. jan. 2021
For abonnenter

– Vi må kanskje tenkja nytt når det kjem til marknadsføringa vår

Oselvarverkstaden mista inntekter i 2020 grunna korona-pandemien. No vil dei satsa meir digitalt.

– Vi må kanskje tenkja nytt når det kjem til marknadsføringa vår
Dagleg leiar hos Oselvarverkstaden, Vidar Langeland, fortel om utfordringar knytt til korona-pandemien. (Foto: Kjetil Osablod Grønvigh)
Kjetil Osablod Grønvigh
Kjetil Osablod Grønvightysdag 05. jan. 2021 12:02

Les vidare med abonnement

Allereie abonnent? Logg inn

Les Midtsiden for kun 195 kr

Som abonnent får du tilgang til alle saker, nyheitsbrev og podkastar frå Midtsiden.

  • Tilgang for fleire brukarar
  • Alle sakar og podkastar
  • Utan bindingstid
Les meir og bestill
Etter kampanja går abonnementet automatisk over til vanleg pris, men du kan seia opp når som helst.

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?

– Vi må kanskje tenkja nytt når det kjem til marknadsføringa vår