– Vi må kanskje tenkja nytt når det kjem til marknadsføringa vår

Oselvarverkstaden mista inntekter i 2020 grunna korona-pandemien. No vil dei satsa meir digitalt.

Dagleg leiar hos Oselvarverkstaden, Vidar Langeland, fortel om utfordringar knytt til korona-pandemien. (Foto: Kjetil Osablod Grønvigh)
Kjetil Osablod Grønvigh
Kjetil Osablod Grønvightirsdag 05. jan. 2021 12:02

Les vidare med abonnement

Allereie abonnent? Logg inn

Bli medlem du også!

Di støtte gir liv til lokalavisa vår.

  • Tilgang til alt innhald
  • Utan bindingstid
  • Knappe 30 kr per veke
Teikna abonnement

Abonnementet blir fornya kvar 4. veke for kr 120 per månad. Du kan seia opp kor tid du vil, og blir då ikkje belasta for neste periode.

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?